Відвідуваність новинних сайтів сягнула історичного максимуму
Руйнівний землетрус і цунамі, що відбулися в Японії у п'ятницю, 11 березня, призвели до разючих стрибків інтернет-трафіку на найбільших новинних і відеосайтах планети.
Годинна відвідуваність новинного агрегатора Yahoo News досягла історичного максимуму, повідомляє "Кореспондент".
За даними керівництва Yahoo, в п'ятницю з головної сторінки сайту здійснювалося понад 1 млн переходів на годину на новини про цю подію.
Таким чином, землетрус в Японії, що частково торкнувся також Гаваїв і Тихоокеанського узбережжя США, згенерував другий за величиною обсяг трафіку протягом дня в історії американського пошуковика, поступившись лише дню появи новини про смерть Майкла Джексона 25 червня 2009 року.
Протягом дня трафік сервісу стрімко зростав, а в одну з годин досяг свого годинного історичного максимуму для сайту.
Майже безпрецедентне збільшення трафіку торкнулося і сайту MSNBC з його відео подій у прямому ефірі. Станом на північ по Києву сервіс обслужив понад 30 млн онлайн-відеопотоків. Це стало рекордом для сайту після дня панахиди по Джексону - 7 липня 2009 року.
Небувалі стрибки трафіку торкнулися також популярної відеоплатформи YouTube, куди ЗМІ активно завантажують відео з місця подій і новинні сюжети.
Наприклад, кілька кліпів Associated Press миттю породили більш як 1,2 мільйони переглядів всього за кілька годин після того, як були розміщені.
Міжнародні ЗМІ також відзначають швидку реакцію інтернет-користувачів на стихійне лихо.
Twitter-користувачі поширюють лінки на карту з безпечними місцями, де можна сховатися від руйнівної сили землетрусу.
Канал Citizentube зібрав документальні свідчення катаклізму - аматорські відео і фрагменти інформаційних програм.
А Google запустив проект "Person Finder: 2011 Japan Earthquake", де в режимі онлайн розміщує інформацію про загиблих і постраждалих, з можливістю пошуку по імені.