АНОНС: Виставка "Мазепіана у музейних зібраннях та приватних колекціях України"

2 жовтня у Києво-Печерські лаврі відкривається виставка "Мазепіана у музейних зібраннях та приватних колекціях України".

Про це повідомив історик і журналіст Вахтанг Кіпіані.

"У звільненій від росіян Києво-Печерській лаврі завтра, 2 жовтня, відкривається виставка "Мазепіана у музейних зібраннях та приватних колекціях України". Зокрема там буде понад сто артефактів з моєї колекції та збірки Музей-архів преси (а це означає, що це куплено за ваші пожертви!)", - написав на своїй сторінці у Фейсбук Вахтанг Кіпіані.

Виставка триватиме від жовтня 2024 до травня 2025 року.

Коли: відкриття виставки 2 жовтня

Де: м. Київ, Успенський собор Києво-Печерської лаври(2 поверх, "бібліотека").

 

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.