Державна архівна служба України закликає взяти участь в опитуванні

Державна архівна служба України проводить моніторинг якості надання послуг у сфері архівної справи у 2024 році.

Про це інформує Державна архівна служба України.

Отримання зворотного зв'язку від користувачів щодо якості обслуговування та ефективності надання архівних послуг дозволить напрацювати конкретні рішення для системного покращення їх надання.

Запрошуємо взяти участь у короткому опитуванні шляхом заповнення анкети.

Анкета містить питання, у яких користувачі можуть оцінити різні аспекти обслуговування, включаючи доступність інформації, професіоналізм персоналу, зручність користування послугами та загальну задоволеність.

Ваші відповіді допоможуть удосконалити процеси взаємодії з користувачами архівних установ та надавати якісні послуги!

 

Теми

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.