Пропозиції щодо відновлення Музею Шухевича у Львові подали 7 учасників

Завершилась подача проектів в рамках архітектурного конкурсу щодо відновлення музею генерал-хорунжого УПА Романа Шухевича, який на початку року знищив ворожий дрон.

Про це повідомив міський голова Львова Андрій Садовий.

"Свої пропозиції відновлення подали 7 учасників. Переможця визначить кваліфіковане журі у складі архітекторів, науковців, музейників, представників міської та обласної ради. Також голос матиме дорадча рада за участі доньки Романа Шухевича", - написав Андрій Садовий.

Результати конкурсу оголосять до кінця червня.

Нагадаємо, у ніч на 1 січня 2024 року Росія атакувала Львівщину шахедами. Внаслідок влучання в музеї Шухевича в мікрорайоні Білогорща у Львові виникла пожежа, будівля повністю зруйнована.

 

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.