У Полтаві демонтують радянський танк Т-34

Пам’ятник "Танк Т-34" передадуть до музею.

Таке рішення прийняли на  сесії Полтавської міськради.

Під час II Світової війни ця бойова одиниця взяла участь у штурмі нацистської столиці Берліну. У Полтаві вона опинилася завдяки так званому інструктору кремля по Україні Віктору Зубрицькому. У вересні 2006 року бойову машину армії СРСР встановили на вул. Ковпака (тепер - Героїв ОУН) біля ТРЦ "Екватор", на честь реокупації Полтави.

СБУ відкрило проти Зубрицього провадження одразу за трьома статтями: державна зрада, колабораціонізм та пособництво країні-агресору. 

Пам'ятник "Танк Т-34" перемістять до "Музею важкої бомбардувальної авіації" для поповнення фондів.

 

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.