АНОНС: Науковий форум "Революція Гідності: на шляху до історії"

Національний музей Революції Гідності запрошує до участі у Науковий форум "Революція Гідності: на шляху до історії" — 2023, який відбудеться 20 та 21 листопада.

Про це інформує Національний музей Революції Гідності.

Фокус –тема цьогорічного форуму: Майдан, війна, свобода в контексті суспільно-політичних трансформацій в Україні та світі

До участі у форумі запрошуються історики, політологи, соціологи, філософи, правники, музейники, культурологи, фахівці з комунікаційної діяльності й інших соціогуманітарних дисциплін, які вивчають протестні рухи загалом та явище Майдану зокрема в контексті нинішньої повномасштабної фази російсько-української війни.

Участь у форумі безкоштовна.

Заявки на участь приймають до 6 листопада за посиланням.

Більше інформації про науковий форум на сайті музею.

 

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.