Батурин став першим містом в області, де нема церков московського патріархату

у Батурині діють три православні храми і всі вони належать до української Церкви.

Про це повідомляє журналіст Василь Чепурний.

Батурин став першим містом в Чернігівській області, де нема церков московського патріархату. Єпископ Чернігівський і Ніжинський Антоній Фірлей у співслужінні 11 священників Православної церкви України здійснив чин оновлення Воскресенського храму у Батурині, який донедавна належав до МП, але тепер користування ним МП було припинене власником  – Національним заповідником "Гетьманська столиця" і храм перейшов до української церкви.

Також єпископ Антоній відслужив літію за гетьманами Дем'яном, двома Іванами, Пилипом та Кирилом.

"Із заповідника "Гетьманська столиця" уточнюють, що фактично користування храмом МП було припинене у червні минулого року і через рік судів заповідник відстояв своє рішення та звільнив церкву Кирила Розумовського від кормиги московського патріархату", — зазначає Василь Чепурний.

Таким чином у Батурині діють три православні храми і всі вони, як і личить гетьманській столиці, належать до української Церкви!

 

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.