На Волині пам'ятку архітектури ХVІІІ століття передали у власність громади

Любешівський районний суд передав у власність громади селища Любешів пам'ятку архітектури національного значення XVІІІ століття «В'їзна брама садиби».

Про це інформує Волинська обласна прокуратура.

Любешівський районний суд задовольнив позов Камінь-Каширської окружної прокуратури та передав у власність громади селища Любешів безхазяйне майно – пам'ятку архітектури національного значення XVІІІ століття "В'їзна брама садиби".

Прокурори з'ясували, що право власності на об'єкт культурної спадщини не зареєстроване попри те, що улітку 2021 року селищна рада взяла приміщення на облік як безхазяйне майно.

Без оформлення права власності на пам'ятку неможливо проводити будь-які ремонтні, реставраційні чи інші роботи, пов'язані зі збереженням та схоронністю об'єкта культурної спадщини.

Таким чином, бездіяльність селищної ради могла призвести до руйнації брами.

Прокурори в суді домоглися передання пам'ятки у власність громади.

 

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.