Росіяни вивезли в Крим експонати «Кам’яної могили»

В тимчасово окупованому Криму росіяни виставили експонати, викрадені з історико-археологічного заповідника «Кам’яна Могила».

Про це повідомляє Національний центр спротиву.

В кримському музеї-заповіднику "Херсонес Таврійський" окупанти відкрили виставку зі 120 археологічними артефактами, які вивезли з музею "Кам'яна Могила", що розташований на тимчасово окупованій території Запорізької області.

В січні 2023 року призначена окупаційною адміністрацією "директорка" музею "Херсонес Таврійський" Олена Морозова повідомляла, що з Криму виїхала делегація, щоб вивчити фонди заповідника "Кам'яна могила". Аналогічні процеси відбуваються і з Бердянським художнім музеєм, з якого окупанти вже почали вивозити найбільш цінні картини.

 

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.