В Очакові провели опитування щодо демонтажу пам'ятника Суворову

55.7% респондентів вважають, що пам'ятник треба демонтувати та перенести до музею

Про це йдеться на сайті Очаківської міської ради.

З 07.02.2023 року проводилось опитування з метою вивчення думки мешканців громади, щодо подальшої долі пам'ятника Суворову, що знаходиться в місті Очаків.

В опитуванні взяло участь 1069 участників. 

- пам'ятник треба демонтувати та перенести до музею - підтримало 55.7% респондентів;

- пам'ятник треба залишити - підтримало 28.7% респондентів;

- інше ( з висловленням особистої думки)  - 10.7% респондентів;

- інше (без висловлення особистої думки) - 4.9% респондентів.

Нижче наведено діаграму відповідно до результатів опитування

 

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.