Черкаський архів також відновлює роботу читального залу

Читальна зала Державного архіву Черкаської області відновлює прийом відвідувачів

Державний архів Черкаської області запрошує істориків та дослідників відвідати читальну залу, яка відновить свою роботу з 9 січня 2023 року.
 
Читальна зала працюватиме за таким графіком: понеділок-четвер з 9:00 до 17:00, у п'ятницю з 9:00 до 16:00, обідня перерва з 12:00 до 13:00.
Відвідати читальну залу можна за попереднім записом, який здійснюватиметься через електронну пошту: dacho.archive@gmail.com або за номером телефону (0472) 31 37 32.
Під час повітряної тривоги читальний зал архіву не працюватиме. Найближчі укриття розташовані за вулицею Благовісна 280 та Благовісна 213.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.