Івано-Франківський архів відновлює роботу читального залу

Дослідники можуть самостійно працювати в читальній залі Державного архіву Івано-Франківської області

Як повідомляє Державна архівна служба, 2 січня 2023 року відновлює роботу читальний зал Державного архіву Івано-Франківської області.

Читальна зала працюватиме за таким графіком: понеділок-четвер із 8:00 до 17:15, в п'ятницю із 8:00 до 16:00, без перерви на обід.
Відвідати читальну залу можна за попереднім записом, який здійснюватиметься через електронну пошту: archive_if@arch.gov.ua або за номером телефону +38(0342)549077.
Під час повітряної тривоги читальний зал архіву не працюватиме. Найближче укриття розташоване за адресою вулиця Надрічна 221а.
 

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.