На окуповані українські території приїхали російські історики та археологи

Анонсували грабіж археологічних пам'яток та ще не знищених музейних колекцій

Делегація російських пропагандистів, істориків та археологів провели розвідувальну операцію на окупованих територіях України, зокрема, у Донецькій та Запорізькій областях.

До складу диверсійно-розвідувальної групи входили керівник Російського історичного товариства Костянтин Могилевський, директор Інституту археології Російської академії наук Нікалай Макаров та головний наглядач над окупованими кримськими музеями Андрєй Малигін.

Як заявив Нікалай Макаров, російських "істориків завжди цікавив приазовський степ". Це й не дивно, адже тут й справді розташовані справжні скарби скіфо-сарматського та інших періодів історії України.

 

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.