Археологи знайшли гробницю Святого Миколая

У стародавній церкві в Туреччині археологи виявили гробницю, яка належала Святому Миколаю

Дослідники знали, що тіло святого Миколая було поховано в церкві IV століття нашої ери в турецькій провінції Анталія. Але останки святого були вкрадені приблизно через 700 років після його смерті, тому конкретне місце поховання залишалось загадкою.

Тепер підказки, зібрані під час нових розкопок цієї церкви, включаючи схожість церковної будівлі з церквою Гробу Господнього в Єрусалимі та розміщення фрески із зображенням Ісуса, натякають на те, де саме, ймовірно, було поховано тіло святого Ніка.

У 2017 році археологи виявили залишки давньої церкви, укриті піском та мулом. Минулого тижня голова Регіональної ради збереження культурної спадщини Анталії Осман Еравшар оголосив про виявлення у цій церкві гробниці Святого Миколая.

 

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.