В Мінську знайшли старовинний тризуб

Археологи знайшли у Мінську тризуб

Під час археологічних розкопок у Мінську знайшли денце посудини із зображенням особистого герба князя Ізяслава. Вона датується приблизно кінцем Х - початком ХІ ст., це перша такого роду знахідка на території цієї країни. Про це повідомив засновник музею "Старий Мінськ" Гліб Лобадзенко.

Археолог та науковець Андрій Войтехович зазначив у доданому відеокоментарі, що йдеться про родовий знак сина Київського князя Володимира Святославича і Рогнеди.

Український історик Олександр Алфьоров стверджує, що насправді знахідка є знаком князя Брячислава, сина Ізяслава. На його думку, за часів Ізяслава на посуді не ставили княжих клейм, це розпочали робити саме за Брячислава. Разом з тим, обидва князі користувались одним і тим самим знаком - тризубом.

 

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.