Питання про перейменування станцій метро у Києві доопрацюють

Постійна комісія Київради з культури відправила на доопрацювання проєкт рішення про перейменування 5 станцій київського метро

Київрада пропонує продовжити дискусію про нові назви для п'яти станцій метрополітену, повідомив представник комісії з перейменувань Павло Островський.

Назви станцій, які перемогли в опитуванні "Київського метрополітену", відправлять на доопрацювання. Йдеться про назви "Бучанська", "Василя Стуса", "Героїв України", "Варшавська" й "Ботанічна", їх поки що не затверджуватимуть.

"Результати анкетування викликали багато дискусій як щодо нових назв, так і щодо процедури їхнього відбору. Й очевидно, що рішення, яке буде виноситися в сесійну залу, має бути ухваленим для більшості киян, щоб через деякий час ці рішення не довелося переглядати", – пише Островський. 
 

В оці тайфуна. Як проголосили Акт Злуки

У цей день здавалося, що буревії історії втомилися і зупинили свій руйнівний рух. Насправді над Київом зупинилося "око тайфуну", де вітру може не бути. Навколо ж української столиці усе пригиналося від буревіїв.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.