У Бердянську окупанти встановлюють пам'ятник "асвабадітєлю"

У Бердянську Запорізької області окупаційні сили планують встановити памʼятник російському солдату

Про це повідомляє Радіо Свобода.

Нещодавно у зеленій зоні Приморської площі Бердянська окупанти провели "урочисте відкриття закладного каменя", на якому зазначено, що на цьому місці буде "памʼятник російському солдату-визволителю".

 

"Сподіваюся, що ЗСУ нас визволять раніше, ніж вони встановлять оце", – поділився своїми враженнями один з бердянців.

Він зазначив, що через загрозу переслідувань, люди відкрито не висловлюють свого обурення такими подіями і переконаний, що як тільки наблизиться деокупація міста, жителі "допоможуть знести" цей камінь.

В оці тайфуна. Як проголосили Акт Злуки

У цей день здавалося, що буревії історії втомилися і зупинили свій руйнівний рух. Насправді над Київом зупинилося "око тайфуну", де вітру може не бути. Навколо ж української столиці усе пригиналося від буревіїв.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.