Росіяни розбомбили єврейський цвинтар у Глухові

Російська ракета влучила в єврейське кладовище у Глухові

Про це в Телеграм повідомив міністр культури та інформаційної політики України Олександр Ткаченко.

 

"рашисти влучили ракетою у єврейське кладовище у Глухові. Це черговий прямий доказ того, що у росії немає нічого святого взагалі, а також того, що вони нічим абсолютно не відрізняються від фашистів, які знищували євреїв 80 років тому", - написав Ткаченко.

Глухівський єврейський цвинтар розташований в охоронній зоні Національного заповідника "Глухів". На кладовищі зафіксовано півтисячі надгробків ХІХ–ХХ ст., зокрема могила жертв єврейського погрому 22–23 лютого 1918 року і листопада 1919 року.
Також тут поховані єврейський письменник, публіцист і педагог Лазар Цвейфель, духовні рабини Менахем-Нохум-Довид Геселєв та Ісраель-Дов-Бер Нохимов Шумяцькі та ін.

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.