До Музею історії України у Другій світовій війні повернули експонати

Експонати використовували для несення варти на вулицях міста

Про це повідомляє Вечірній Київ.

 

До Музею історії України у Другій світовій війні повернули експонати — бойову техніку, яка брала участь в обороні столиці в найскладніший період.

У музеї пояснили, що експонати використовували для несення варти на вулицях міста. Для цього з п'єдесталів зняли найновіші зразки техніки, які є в експозиції. Всі вони були у відмінному стані.

"Після тривалої відсутності додому, на територію Меморіалу, повернулися наші експонати. Запитаєте, де були? Півтора місяця несли варту на вулицях Києва. Вони тримали оборону в найскладніші, найважчі дні захисту української столиці, протистояли нашестю ворожої орди. Дякуємо за службу!", — сказали у музеї.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.