Російська армія знищила бібліотеку-пам'ятку ХІХ століття у Чернігові

У будівлі розташовувалась Чернігівська обласна бібліотека для юнацтва

11 березня 2022 року у Чернігові від обстрілів російськими загарбниками значних руйнувань зазнала пам'ятка місцевого значення - будівля музею українських старожитностей, зведена наприкінці ХІХ століття.

Про це повідомив директор Чернігівського історичного музею імені В.Тарнавського Сергій Лаєвський.

Первісно у будинку роташовувався навчальний заклад. У 1900-1901 року переобладнаний у музей, який діяв до 1979 року.  Відтоді там працювала Чернігівська обласна бібліотека для юнацтва.

 

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.