Вчені знайшли скам'янілості квітів віком 100 мільйонів років

Вчені з Циндаоського університету науки і технологій (Китай) заявили про виявлення скам'янілостей квітів, що збереглися в бурштині, вік яких налічує 100 мільйонів років.

Про це повідомляє Сіньхуа.

 

На їхню думку, це є обґрунтуванням для вивчення взаємозв'язку між еволюцією квіткових рослин у Південно-Східній Азії та рухом тектонічних плит.

Відкриття свідчить про те, що деякі квіти, знайдені сьогодні в Південній Африці, не змінилися з часів динозаврів.

 

Вчені виявили, що скам'янілості квітів були майже ідентичні сучасному виду Філіка, який є частиною чагарникової рослинності Фінбос.

Команда дослідників вивчила 21 шматочок бурштину, знайдений у М'янмі, який сформувався близько 100 мільйонів років тому, і виявила, що квіти чудово адаптуються до повсякчасних лісових пожеж.

В оці тайфуна. Як проголосили Акт Злуки

У цей день здавалося, що буревії історії втомилися і зупинили свій руйнівний рух. Насправді над Київом зупинилося "око тайфуну", де вітру може не бути. Навколо ж української столиці усе пригиналося від буревіїв.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.