Силовики під час навчань розстріляли будівлю майбутнього музею у Прип'яті

Під час навчань МВС у чорнобильській зоні постраждало кілька потенційних пам'яток

4 лютого під час навчань підрозділи Міністерства внутрішніх справ розстріляли і підпалили кілька будинків у закинутому місті Прип'ять у чорнобильській Зоні відчуження.

Силовики стріляли по будівлях з мінометів і влаштували пожежу в будинку побуту "Ювілейний", вибивши у ньому вікна. Постраждала будівля пошти з мозаїкою на фасаді — у цій будівлі 27 квітня 1986 року прип'ятська журналістка Ніна Мельник начитувала оголошення про евакуацію.

Також під обстріл потрапив будинок з квартирою пожежника Володимира Правика, де мав бути розташований музей. На проєкт музею вже витрачено 1,4 мільйона гривень.

 
Будинок з квартирою пожежника Володимира Правика

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.