У Римі не змогли з першої спроби продати віллу з єдиною у світі фрескою Караваджо на стелі

У Римі до аукціону, на якому виставили віллу «Аврора», в якій знаходиться єдина у світі стельова фреска італійського художника Караваджо, не змогли залучити жодого покупця.

Про це повідомляє CNN.

 
джерело: громадське

Раніше ми повідомляли, що у Римі на аукціон виставили віллу "Аврора", в якій знаходиться єдина у світі стельова фреска італійського художника Караваджо. Торги мали відбутися у січні 2022 року, стартова ціна за віллу €471 мільйон.

У звʼязку з цим чинна власниця вілли "Аврора" принцеса Ріта Бонкомпані Людовізі 7 квітня знову спробує її продати, але вже зі 20% знижкою — за умови стартової ставки у €282 мільйони. Одна з умов для тих, хто придбає нерухомість, — це витратити €11 мільйонів на реставрацію.

"Почувши новину, що на аукціон ніхто не зʼявився, принцеса Ріта спершу засмутилася, але потім заспокоїлася. Все ж таки це аукціон, який привернув увагу всього світу, і вартість нерухомості залишається неймовірно високою", — зазначив її адвокат Беніаміно Міліоті.

Вілла також розписана фресками художника епохи бароко Джованні Франческо Барбʼєрі, відомого як Гверчіно, який працював на віллі між 1621 та 1623 роками.

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.