У Китаї знайшли рештки великої панди, якій понад 100 тисяч років

Археологи Інституту гірських ресурсів при Академії наук Гуйчжоу (КНР) знайшли у найдовшій печері Азії на півдні Китаю рештки великої панди, якій близько 102 тисячі років.

Про це повідомляє Xinhua.

 

Інші знайдені рештки великої панди у печері Шуанхедун в окрузі Цзуньї показали, що тварина жила тут близько 49 тисяч років тому.

Археологи стверджують, що дуже рідко можна знайти такі добре збережені рештки великої панди.

Зазначається, що обидві знахідки свідчать про те, що великі панди на той час вже мали фізіологічні умови, щоб гнучко використовувати передні лапи, щоб хапати бамбук, як сучасні панди.

По цей день в печері виявлено майже 30 решток великої панди.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.