На Київщині «чорні копачі» пограбували городище

На місці городища літописного міста Торчеськ на Київщині грабіжники за три тижні зробили понад 5 тисяч копанок

Місця незаконних пошуків встановили за допомогою квадрокоптера, повідомляє Спілка археологів України.

 

"5156 – саме стільки окремих копанок від використання металодетекторів "побачили" дослідники за допомогою квадракоптера на 28 гектарах пам'ятки археології національного значення городища Ольшаниця в урочищі Шаргород", - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що це городище – залишки літописного Торчеська, однієї з регіональних столиць Київської землі князівських часів. Наразі його територію використовують як сільськогосподарські угіддя біля села Ольшаниця на півдні Київщини (у Пороссі).

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.