Під Києвом у День пам'яті жертв Голодомору знесли пам'ятник НКВД

Монумент багато років був місцем поклоніння для «розформованого» Беркуту

Активісти знесли пам'ятник НКВД у селищі Калинівка Київської області. Гранітний камінь встановили ще в 1966 році.

 

Про це повідомляє на Telegram-канал молодіжної організації "Гонор Київ".

"У день пам'яті жертв Голодомору ми та інші небайдужі громадяни вирішили, що пора знести пам'ятник катам НКВС", - йдеться в повідомленні.

У свою чергу активіст Сергій Стерненко заявив, що під час демонтажу нібито знайшли вінок від "Нацгвардії".

"Ця кам'яна брила багато років була місцем поклоніння для розформованого "Беркута", а сьогодні там був виявлений ще й вінок від"Нацгвардії". Любителі "радянських" окупантів з поліції вже намагаються переслідувати декомунізаторів", - зазначено в повідомленні.

Варто відзначити, що пам'ятник НКВС в селищі Калинівка встановили ще в 1966 році "на честь чекістів і робітників, загиблих в боях за оборону Києва".

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.