У Римі продають віллу з єдиною у світі фрескою Караваджо

У Римі на аукціон виставили віллу «Аврора», в якій знаходиться єдина у світі стельова фреска італійського художника Караваджо. Торги відбудуться у січні 2022 року, стартова ціна за віллу €471 мільйон.

Про це повідомляє CNN.

 
Джерело: громадське

Вілла "Аврора" розташована за два кроки від Віа Венето — це одна з найвідоміших вулиць у Римі. Вілла має шість поверхів, оточена садом і займає територію 2 800 квадратних метрів.

У будинку знаходиться безліч творів мистецтва. Так, наприклад, на стелі невеликої кімнати площею 2,75 квадратних метра є фреска Мікеланджело Мерізі да Караваджо, на ній зображені троє богів — Юпітер, Нептун та Плутон, які збираються довкола напівпрозорої кулі.

Фреску замовив кардинал Франческо Марія Дель Монте у 1597 році. Професор історії сучасного мистецтва у Римському університеті Ла Сапієнца Алессандро Дзуккарі на суді заявив, що це єдина фреска Караваджо, і оцінив її у €310 мільйонів.

Вілла також розписана фресками художника епохи бароко Джованні Франческо Барбʼєрі, відомого як Гверчіно, який працював на віллі між 1621 та 1623 роками.

Вілла "Аврора" зараз належить сімʼї Бонкомпані Людовізі, нащадкам папи Григорія XV. Обслуговування нерухомості обійдеться дорого. Одна з умов для тих, хто придбає нерухомість, — це витратити €11 мільйонів на реставрацію. Оскільки ця вілла охороняється як обʼєкт мистецтва, то держава має переважне право її купівлі.

Фресок майже немає у творчості Караваджо. Є дві відомі — ця, про яку йдеться, і "Портрет куртизанки" (приблизно 1597 рік), однак остання була знищена у Берліні у 1945 році.

Ілько Борщак. На вістрі радянської спецпропаганди у Франції

Ілько Борщак був потрібен більшовицькому режимові лише тоді, коли він чітко вписувався в схему діяльності радянської спецпропаганди за кордоном. Коли ж чекісти зрозуміли, що він грає подвійну роль, його спробували скомпрометувати в емігрантських колах саме як більшовицького агента. Жодні минулі заслуги перед радянською владою до уваги не бралися. Так чинили з усіма. Ставилися як до відпрацьованого матеріалу, з яким можна робити будь-що.

Рена Марутян: "Метою геноцидальних практик росії є стирання української національної ідентичності"

Інтерв’ю з доктором політичних наук, професоркою кафедри глобальної та національної безпеки КНУ ім. Т. Г. Шевченка Реною Марутян у Музеї "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.

"Пєрацький. Кар'єрна драбина". Уривок з книги про вбивство міністра Пєрацького

Вбивство міністра внутрішніх справ Броніслава Пєрацького стало одним із найгучніших замахів міжвоєнної Польщі. А для українських націоналістів — символом чи не найбільшої потуги, що її сягнула революційна організація в 1930-х роках. Міністр Пєрацький був одним із творців польської незалежності, а його життєпис подібний до біографій українських ровесників. Усе змінилося після листопада 1918-го: Пєрацький розбудовував польську державу, а його українські однолітки — підпілля, що боролося з Польщею та мріяло про власну державність. Пєрацький став одним із найвпливовіших польських посадовців і загинув на піку кар'єри від рук українця — представника молодого покоління, що було значно радикальніше за своїх попередників.

Як я став депутатом…

Потім, коли ми вже аналізували в Народній Раді результати виборів, з’ясувалося, що я був єдиним зі Сходу і Півдня України, хто виграв сільський округ. Усі інші демократи в цій частині країни перемагали в містах. Наприкінці осені 1989 року я навіть не думав балотуватися. А за три місяці — несподівано для суперників, друзів і самого себе — виграв вибори.