Українців Чикаго запрошують прибрати на українському кладовищі

Комісія у справах Родини і Мирян єпархії Святого Миколая у Чикаго звертається з проханням допомогти у благодійній акції прибирання і упорядкування могил на цвинтарі Святого Миколая, які з різних причин немає кому доглядати

Українська католицька парафія Святого Миколая була заснована 28-го січня 1906 року. Перше поховання на кладовищі відбулося 2-го квітня 1906 р.

На кладовищі хоронять померлих з українських католицьких парафій: Собору Святого Миколая, Церкви Володимира та Ольги, Церкви Святого Йосифа Обручника (Камберленд), Церкви Непорочного Зачаття (Палатайн) та Церкви Різдва Пресвятої Богородиці (Пейлос-Парк).

На сьогоднішній день налічується приблизно 8 300 поховань. Частину з тих поховань ніхто не доглядає. 

24 липня о 10 годині ранку за місцевим часом відбудеться благодійна акція з прибирання занедбаних могил. 

 

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.