У Краматорську відкрили пам'ятник Василю Стусу. ВІДЕО

У Краматорську відкрили скульптурну композицію, присвячену видатному українському поету і дисиденту Василю Стусу.

Про це повідомляє пресслужба Донецької ОДА.

 

"Скульптурну композицію, присвячену видатному українському поетові Василю Стусу, встановили у Краматорську на початку вулиці, яка носить його ім'я", - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що проєкт є волонтерським. Камінь і портрет Стуса у металі поєднав скульптор В'ячеслав Гутиря.

"Ідея така, що творчість у людини світла, а життя важке було. Тому біле та чорне", - пояснив свій задум Гутиря.

Одна з ініціаторів встановлення пам'ятника Ірина Сергієнко зазначила, що цю подію в Краматорську готували два роки.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.