На аукціоні продадуть один з капелюхів Наполеона

На аукціоні дому Sothebyʼs зʼявиться один з характерних чорних фетрових капелюхів Наполеона, які він носив під час поразки Росії у 1807 році.

Про це повідомляє The Guardian.

 

Ідеться про капелюх, який, як вважається, Наполеон носив коли підписував Тільзитський мир, який розділив континентальну Європу на різні зони французького і російського впливу.

Ціна лоту — від €400 тисяч до €600 тисяч. Тільки 19 капелюхів-двокутівок були ідентифіковані як ті, що належать Наполеону. Більшість з них знаходяться у музейних колекціях.

Також у продажу буде посмертна маска на основі оригінального зліпка, який зняли лікарі. Ціна також від €400 тисяч до €600 тисяч.

Аукціон відбудеться з 15 по 22 вересня, буде близько 100 лотів: картини, скульптури, столове срібло, меблі, порцеляна, прикраси, фотографії, а також памʼятні речі.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.