Путін відкрив пам'ятник Олександру III

На пам'ятнику імператору Олександру III, який відкрив Путін в місті Гатчина, помітили неправильний орден

Про це повідомляє Телеграм-канал "Підйом".

Автори пам'ятника імператору Олександру III в Гатчині зобразили неправильний орден. Помилку в роботі скульптора Володимира Бродарського помітили користувачі соціальних соцмереж.

 

На пам'ятнику був зображений орден у вигляді шестипроменевої зірки, хоча імператорський орден Святого Апостола Андрія Первозванного - це восьмипроменева зірка.

Сам скульптор вже визнав помилку і повідомив, що її було оперативно виправлено.

"Технічну помилку було помічено і виправлено! Винні, перенервували, але ж на макеті було все правильно", - висловився автор пам'ятника.

Пам'ятник був виготовлений під патронажем російського військово-історичного товариства.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.