Уряд дозволив перенести козацьку церкву із Чернігівщини до Києва

Кабмін дозволив перенести Миколаївську дерев'яну церкву XVII-XVIII століття, що у с. Городище в Національний музей народної архітектури та побуту України в Києві.

Перенесення називають єдиним шляхом порятунку цієї пам'ятки архітектури національного значення, повідомляє Газета.UA.

 

"Церкву перемістять з села Городища Менського району Чернігівської області в Національний музей народної архітектури та побуту України для збереження, відродження та використання об'єкта культурної спадщини", - йдеться в повідомленні пресслужби Міністерства культури та інформаційної політики.

"Церква досконалістю форм і пропорційних співвідношень належить до шедеврів української монументальної дерев'яної архітектури Лівобережжя епохи бароко. Це найбільша з дерев'яних церков, що збереглися на території Гетьманщини", - йдеться в повідомленні.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.