У Туреччині під час розкопок у палаці Топкапи знайшли галерею римського періоду

У Стамбулі під час підземних досліджень на території палацу Топкапи виявили галерею римського періоду.

Про це повідомляє Укрінформ із посиланням на TRT Haber.

 

"Галерея була знайдена під час надземних та підземних робіт, що проводились у нижніх частинах палацу Топкапи", - повідомив віцепрезидент національної адміністрації палаців Туреччини професор Ахмет Чапоглу.

Галерея включає три частини. Її знайшли біля воріт в тій частині палацу, яка закрита для відвідувачів.

Археологи встановили, що це галерея римського періоду. Від ґрунту вже очищено її частину. Науковці не виключають, що вона може вести до інших галерей чи приміщень. Дослідження знахідки триває.

В оці тайфуна. Як проголосили Акт Злуки

У цей день здавалося, що буревії історії втомилися і зупинили свій руйнівний рух. Насправді над Київом зупинилося "око тайфуну", де вітру може не бути. Навколо ж української столиці усе пригиналося від буревіїв.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.