У США куплену на «барахолці» антикварну чашу продали на Sotheby's за $720 тисяч

Куплену на «гаражному» розпродажі в американському штаті Коннектикут за 35 доларів антикварну чашу династії Мін на аукціоні Sotheby's продали за 721 800 доларів.

Про це повідомили організатори аукціону у Твіттері.

 

Зазначається, що чаша діаметром 16 см, оздоблена кобальтово-синім квітковим малюнком і орнаментом по краю, належить до часів правління третього імператора династії Мін Чжу Ді (XV століття). У музеях світу, зокрема в Британському музеї в Лондоні, зберігається лише шість чаш такого типу.

Продавця та покупця лоту не називають.

Спочатку оціночну вартість чаші на аукціоні Sotheby's у Нью-Йорку називали від 300 000 до 500 000 доларів.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.