АНОНС: відеоекскурсія "Вони вистояли. Не витримав бетон"

Національний музей історії України у Другій світовій війні проведе відеоекскурсію "Вони вистояли. Не витримав бетон" до 6-ї річниці оборони Донецького аеропорту

Національний музей історії України у Другій світовій війні 18 січня о 14 годині проведе відеоекскурсію  "Вони вистояли. Не витримав бетон". Її проведе у просторі музейного виставкового проєкту "Український Схід" старший науковий співробітник Богдан Гальчинський.

Відеоекскурсія присвячена 6-й річниці героїчної оборони Донецького аеропорту. У ній йтиметься про українських воїнів, спецпризначенців, добровольців та волонтерів, які 242 дні (з 26 травня 2014 до 22 січня 2015) боронили старий та новий термінали Донецького аеропорту.

 

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.