Архів національної пам'яті під загрозою

Ухвалений напередодні бюджет на 2021 рік не передбачає коштів на будівництво Архіву.

Про це написав директор архіву Ігор Кулик на свої сторінці у Фейсбук.

 

"Друзі, бюджет на 2021 рік ухвалено. На жаль, коштів на будівництво Архіву національної пам'яті у ньому так і не з'явилося. Це означає, що реконструкція приміщення на Пухівській, 7 у Києві продовжує стояти на паузі з квітня 2020 року.

НУЛЬ у бюджеті на 2021 рік це не вирок нашій інституції. Ми продовжуємо активно працювати, створювати нові просвітницькі продукти та допомагати вам знаходити інформацію про репресованих родичів в архівах.

Водночас ми продовжуємо шукати шляхи для відновлення реконструкції Архіву" - написав Ігор Кулик.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.