Копію завіси Львівської опери виставили на аукціоні Sotheby`s

Аукціон Sotheby`s виставив на продаж копію театральної завіси "Парнас" польського художника Генрика Семирадського, яка вже понад століття прикрашає Львівську оперу.

Про це повідомила пресслужба Львівської опери у Фейсбуці.

 

"За даними офіційного сайту аукціону Sotheby`s, на продаж виставлено унікальний мистецький артефакт – зменшену в масштабі копію театральної завіси "Парнас" польського художника Генрика Семирадського.

Оцінена вартість сягає близько 600 тис. фунтів стерлінгів. Оригінал картини вже понад 100 років зберігається у Львівській національній опері. Її розміри становлять 6х9 м. Її ж зменшена копія (91х147 см), яку виставили на аукціон вперше, була створена художником вже після написання повнорозмірної картини", - йдеться в повідомлені.

Композиція є майже точною репродукцією першої версії. Вона є унікальним прикладом використання художником фототехніки під час виконання своїх робіт. Виконана олією на полотні.

Цікаві факти про львівську завісу "Парнас" можна буде дізнатися найближчим часом у виданні "Архітектура Львівської опери" Юрія Ямаша. А оглянути оригінал можна відвідавши Львівський оперний театр.

Як інформують на сайті аукціону, картина "Парнас" Генріка Семирадського датована 1900 роком і належить до приватної колекції. Вона зберігалася в європейській сім'ї понад століття та ніколи не була представлена на широкий загал. Вона є унікальним відкриттям для колекціонерів та істориків мистецтва.

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.