У Музеї Майдану знову перевірка

Перевіряльники кажуть, що "експертиза будівництва музею". Не Меморіалу, а Музею. Музей і Меморіал - це різні об'єкти

У Музей Майдану знову прийшла поліція. Минулого тижня відбулись обшуки у директора Музею Ігоря Пошивайла та у самому музеї. Тепер перевіряють "будівництво музею". 

Меморіал та Музей - це різні об'єкти. На Меморіал гроші були виділені, переказані генпідряднику, однак Генеральна прокуратура заборонила вести будівництво.

На будівництво Музею гроші не виділялись, проект не робився. Музей мав бути збудований у другу чергу, після Меморіалу.

Поліція проводить "слідчі дії" на місці, яке передбачене для будівництва саме Музею.

 

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.