У Стамбулі згоріла старовинна мечеть

У Стамбулі на Босфорі згоріла мечеть Ванікьой, яка була побудована в 1665 році.

Про інцидент повідомив губернатор провінції Стамбул Алі Йерінкайа на своїй сторінці у Twitter.

 

"Знищення вогнем мечеті усіх нас дуже засмутило. Берегова охорона та пожежні команди ліквідували пожежу. Розслідування триває… Сподіваємось, її відновлять і відкриють для поклоніння якомога швидше", - написав губернатор.

Він також повідомив, що вже подано проєкт обстеження та реставрації знищеної вогнем історичної та релігійної пам'ятки.

Пожежники задіяли катери та пожежні авто для приборкання вогню, але врятувати мечеть не вдалося, оскільки її дерев'яна конструкція зайнялася та згоріла дуже швидко.

Вже прийнято рішення про відновлення мечеті в історичному вигляді. Розслідування інциденту триває, поліція з'ясовує причини пожежі.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.