УПЦ (МП) святкуватиме 30-річчя свого існування

27 жовтня 1990 року Російська православна церква перетворила свій територіальний підрозділ під назвою Український екзархат на Українську православну церкву

Як передає Інформаційно-просвітницький відділ УПЦ, 28 жовтня 2020 року відбудеться урочисте відзначення 30-ї річниці дарування Грамоти Святішого Патріарха Московського і всієї Русі Алексія ІІ київському митрополита Філарету, яка була вручена в соборі Святої Софії цього дня у 1990 році.

Урочисте богослужіння у Києві за участі єпископату Української Православної Церкви не є можливим через пандемію, тому святкування відбудуться у кафедральних соборах єпархій.

Президія помісного собору РПЦ 1990 року
Президія помісного собору РПЦ 1990 року

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.