У Перу знайшли малюнок кота, зроблений 2000 років тому

На пустельному плато Наска в Перу виявили новий геогліф — зображення кота довжиною близько 37 метрів, створене близько 2000 років тому

Про це інформує Суспільне.Новини з посиланням на Міністерство культури Перу.

Фігура кота була ледь помітна і могла зникнути через розташування на крутому схилі та через наслідки природної ерозії. Зараз геогліф очищений і законсервований.

 

Зазначається, що за своїми стилістичними особливостями цей геогліф датується пізнім періодом Паракасу. Це передує діячам Наска-Пампа, що датуються за 100-200 років до нашої ери. Представлення котів цього типу є частими в іконографії кераміки та текстилю товариства Паракаса.

Культура Паракас — археологічна культура на узбережжі Перу, що існували в період приблизно з 750 по 100 рік до н. е. Носії культури Паракас володіли мистецтвом іригації і меліорації.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.