Суд зобов’язав родину ексдиктатора Франко повернути Іспанії маєток

Суд першої інстанції провінції Ла-Корунья ухвалив, що сім’я іспанського диктатора Франсіско Франко (1892-1975) повинна повернути державі маєток Пасо-де-Мейрас в автономному співтоваристві Галісія, який належав йому

Як передає Укрінформ, про це повідомляє El Pais.

Зазначається, що суд визнав недійсним "пожертвування" маєтку колишньому диктатору в 1938 році, так як тоді "не були дотримані необхідні юридичні вимоги". І зазначив, що нерухомість була передана в дар главі держави, а не особисто Франко.

Суд також визнав фіктивною угоду 1941 року про передачу резиденції у власність експравителя Іспанії.

 

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.