Археологи відкопали склад із зерном, якому більше тисячі років

Археологи на руїнах міста Аморіум (Туреччина) розкопали старовинний сховок, а у ньому – глечики, наповнені зерном

Про це повідомляє Daily Sabah, пише agronews.ua.

"Ми знайшли зерносховище, яке, на нашу думку, належало місцевій фермі. В одному місці стояли 11 посудин, які були накриті кришками і запечатані за допомогою спеціального розчину. Нас це дуже порадувало, тому що коли ми зняли кришки, то виявили зерно", – сказав професор Зеліхі Гокалп Демірель з Університету Анадолу, який керував розкопками.

Вчені датують знахідку IX ст. н.е. Археологи кажуть, що, ймовірно, у приміщенні, де знайшли зерно, колись сталася пожежа.

Вміст знайдених посудин уже відправили у стамбульську лабораторію на експертизу.

 

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.