Телевізійна "Історична правда" зробила карантинний Великодній випуск

«Історична правда» підготувала телепередачу про Великдень в екстремальних умовах: у повстанських криївках, у радянських таборах та на засланні

Телевізійна передача "Історична правда" підготувала спеціальний Великодній карантинний випуск.

 

У передачі йдеться про те, яким був Великдень в екстремальних умовах і для тих людей, яким вдавалося підтримувати українських дух.

Цим випуском розпочато новий цикл програм про те, як наші предки долали не менш складні випробування.

У повідомленні на фейсбук-сторінці телеканалу espreso.tv говориться: "Самоізоляція в криївках, роки тюрем і таборів, придушення свобод від радянської системи – з прикладами справжні героїв у голові і серці якось легше проходити випробування. Зараз розповімо Ставте пасочки поближче до монітору, починаємо!"

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.