Давньоруський шолом повернули до музею

До фондів Бобруйського краєзнавчого музею після реставрації повернувся унікальний шолом давньоруського воїна

Минулого року у річці Березина було знайдено унікальний шолом з тисячолітньою історією - про це повідомляє сайт Bobrlife.

Знахідка добре збереглась, але потребували реставрації.

"Це предмет елітного воїнського озброєння другої половини Х - першої половини XI століть. На жаль, ми не знаємо, хто його зробив і кому він належав. Існує версія, що власником шолома був князь Ізяслав. Але це не підтверджена інформація" - розповіла старша наукова співробітниця Бобруйського краєзнавчого музею Інна Овсєйчик.

Близько року зайняла реставрація шолома. Тепер унікальна знахідка повернулася у фонди Бобруйського краєзнавчого музею.

 

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.