У підвалі замку в Британії знайшли давній склад пива

Археологи виявили понад 600 пляшок з пивом на місці колишнього замку у Британії.

Дослідники знайшли кілька сходинок, що ведуть до підвалу замку Скарборо у Лідсі. На сходах було складено більш ніж 600 пляшок, повідомляє Газета.UA.

 

Пляшки відправили на аналіз, після чого виявилось, що в них дійсно зберігався алкоголь.

Пиво в цих пляшках містило 3% алкоголю. В рідині виявили підвищений вміст свинцю. Він міг погано вплинути на здоров'я.

Знайдені пляшки були зроблені в кінці XIX ст.

"Знахідки дають нам можливість краще пізнати Лідс вікторіанської епохи. Отримані результати формують уявлення про життя мешканців Лідса тих часів", - сказав менеджер проекту Археологічної служби Девід Вільямс.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.