У Британії пограбували галерею Оксфордського університету. ФОТО

Невідомі проникли в галерею Крайст-Черч при Оксфордському університеті й викрали три картини XVI і XVII століть. Сумарна вартість картин становить близько £ 10 мільйонів ($ 12,3 мільйона).

Про це повідомляє "Український дощ" із посиланням на The Guardian.

 

Зловмисники викрали полотна "Солдат верхи на коні" Антоніса Ван Дейка (1616), "Скелясте узбережжя" Сальватора Рози (кінець 1640-х років) і "Хлопчик П'є" Аннібале Карраччі (приблизно 1580 р.).

"Солдат верхи на коні" Антоніса Ван Дейка
Фото: Thames Valley Police / Christ Church Picture Gallery

Місцева поліція повідомляє, що викрадачів наразі не ідентифікували й не знайшли, тому правоохоронці просять усіх, хто володіє інформацією про картини, зв'язатися з ними.

The Guardian повідомляє, що 1765 року генерал Джон Гіз передав свою колекцію із 200 картин і двох тисяч малюнків коледжу Крайст-Черч, у якому колись навчався.

"Скелясте узбережжя" Сальватора Рози
Фото: Thames Valley Police / Christ Church Picture Gallery

Пожертвування дало змогу студентам коледжу ознайомлюватися з творами мистецтва без необхідності подорожувати в Італію чи відвідувати будинки багатих землевласників, де в той час зберігалася більша частина картин.

"Хлопчик П'є" Аннібале Карраччі
Фото: Thames Valley Police / Christ Church Picture Gallery

Крадіжка стала не першою сумною подією в коледжі протягом останнього часу. 14 березня працівники дізналися, що з винної колекції загадковим чином зникли дві пляшки вина вартістю в тисячу і дві тисячі фунтів.

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.