Археологи виявили у підземеллі святилище засновника Риму

Археологи виявили у Римі підземний храм – гіпогей. Ймовірно, присвячений засновнику міста Ромулу. Припускають, що може бути одночасно храмом і гробницею.

Всередині знайшли пустий саркофаг, який виготовили з того ж виду туфу (камінь утворений із вулканчного попелу - ред.), що і знаменитий римський Капітолій. Довжина знахідки складає 1,4 м. Її датували VI ст. до Р.Х., передає Газета.UA із посиланням на The Times.

 
Фото: The Times

Вчені відзначають, що гіпогей було знайдено в тій частині Форуму, де, за переказами, ховали Ромула, одного з легендарних засновників міста. Це дозволяє віднести знахідку до культу персонажа.

Гіпогеї зазвичай влаштовували навіть під звичайними житловими будинками. Відомі випадки, коли всередині знаходили останки людей, в тому числі тих, що було кремовано.

В оці тайфуна. Як проголосили Акт Злуки

У цей день здавалося, що буревії історії втомилися і зупинили свій руйнівний рух. Насправді над Київом зупинилося "око тайфуну", де вітру може не бути. Навколо ж української столиці усе пригиналося від буревіїв.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.