Археологи створили 3D-екскурсію до затопленого підводного човна часів Першої світової

Археологи з Мексиканського національного інституту створили 3D-модель підводного човна USS H-1 Seawolf. Його використовували ВМС США під час Першої світової війни, але субмарина пішла на дно пізніше.

Про це повідомляє Газета.UA із посиланням на Instituto Nacional de Antropologia e Historia.

Дослідження субмарини підводними археологами
Дослідження субмарини підводними археологами
Фото: Alfredo Martinez, Roberto Junco, SAS-INAH

Субмарина затонула 1920-го біля острова Санта-Маргарита неподалік Мексики. Сіла на мілину під час сильного шторму. Врятувати вдалося 25 членів екіпажу, але 4 людини разом із командиром судна Джеймсом Веббом загинули.

Виявити залишки човна вдалося 2016-го року. Його загальна довжина складає 44,3 м.

Президент-невдаха. Яка з нього користь?

Президент-невдаха найкраще гострить лезо сокири демократії. Президент-невдаха – це тест на дурнєопірність суспільства, а також – краш-тест для держави. Виявляється, невдахи страшенно корисні для народовладдя.

Коли оголосили останній відбій. Уривок із книжки "Демобілізовані" Алана Олпорта

Демобілізація – це окрема битва, якої у жодному разі не можна програти. Які зміни переживало суспільство Великої Британії після Другої світової війни? Як демобілізовані адаптовувались до мирного життя? Про важку дорогу від війни до миру йдеться у книжці британського історика Алана Олпорта "Демобілізовані: повернення додому після Другої світової війни", яка у січні побачить світ у видавництві "Локальна історія".

Биківня: таємне місце масових поховань жертв сталінського терору

Історія Биківнянських могил — це історія місця масових поховань жертв сталінського терору, яке було приховане від суспільства протягом багатьох років. Биківня — це місце-символ, де були поховані голоси, яких змусили замовкнути. Це не просто могили, це багато людей, кожен із яких міг змінити щось у світі.

Ярослава Музика: зберігачка творів бойчукістів

Підсвідомо відчуваючи небезпеку для заарештованої дружини Ярослави, чоловік Максим Музика сховав твори Михайла Бойчука та його послідовників, що зберігалися вдома, замурувавши роботи між дверима їхньої квартири і суміжнього помешкання сестри. Повернувшись, художниця продовжувала переховувати спадщину Михайла Бойчука, прекрасно розуміючи ступінь ризику.