Кіт Семен влаштувався на роботу в музей Дніпра. ФОТО

У Дніпрі в міському історичному музеї імені Д.Яворницького з'явився свій кіт – на прізвисько Семен.

Як повідомляє кореспондент Укрінформу, кіт охороняє експонати від гризунів. Але самого його до експозицій музею не підпускають. Бояться, що сховається і не знайдуть.

 
Фото: Миколи М'якшикова/Укрінформ

Співробітники притулку розповіли, що кіт Семен – вуличний кіт, який жив в одному з місцевих дворів. Одного разу він зник, а з'явився весь поранений.

Небайдужа жінка відвезла тварину до ветклініки, де у кота на додачу виявили запалення ясен, очей і наявність вушного кліща. Завдяки старанням зоозахисників кота вдалося вилікувати.

 
Фото: Миколи М'якшикова/Укрінформ

За їхніми словами, чотириногий охоронець уже має паспорт і всі щеплення, а також допущений до роботи. Самі працівники музею пообіцяли його пестити і поважати, і називати його виключно "Семеном Парфентичем".

Між неволею і незалежністю. 18-22 лютого 2014 року

Це не всі, але важливі свідчення тих жахливих днів, які змінили Україну. У майже похвилинний таймлайн увійшли події, які відбувалися у центрі Києва і мали (або могли мати) вплив на подальший перебіг політичних процесів. Хронологія останніх днів Революції Гідності.

Володимир Стахів. "Не шукати союзників за будь-яку ціну, навіть найвищу"

Після розколу в лавах ОУН органи нквс/мдб срср уважно придивлялися до тих діячів, які вирізнялися принциповою непримиренною та непоступливою позицією до опонентів. Таких брали в активну оперативну розробку, щоб використати їхні амбіції у своїх інтересах, або через агентуру спонукати до дій, які б призвели до ще більшого розколу, розбрату, послаблення і зрештою знищення національно-визвольного руху. Одним із тих, на кого звернули особливу увагу у 1940-х роках, був Володимир Стахів.

"Український герб є настільки простим, що його може намалювати будь-хто", - Василь Павлов

Як тризуб, родовий знак київських князів, зберігся впродовж століть і став державним гербом України та символом українського спротиву? Чому російські імперці намагалися, але так і не змогли привласнити український тризуб? Про це, а також про історичну тяглість української державної та військової символіки з часів Визвольних змагань і до сьогодення — наша розмова з Василем Павловим, військовим істориком, головою ГО "Центр мілітарної історії" та одним із тих, хто брав участь у розробці сучасної символіки українського війська.

Гідо Хайсіг: "Для мене важливо викликати відчуття, що ситуація в Україні — це не тільки про цифри, це насамперед про людей, які живуть тут"

Інтерв’ю з німецьким пілотом і митцем для Музею "Голоси Мирних" Фонду Ріната Ахметова.